top of page

3 דברים שחייבים לעשות כשמזמינים סטנדאפיסט לאירוע

מחפשים סטנדאפיסט לאירוע שלכם - הנה 3 דברים שאתם חייבים לעשות!

  • צפייה בהופעה חיה או בסרטון וידאו של הסטנדאפיסט - זה דבר חשוב ביותר , על מנת לראות באופן ישיר שאתם מתחברים לסגנון של הסטנדאפיסט, שהאמן מתאים לקהל היעד שלכם, שהאמן זוכה לתגובות טובות מהקהל ועוד. לרב, די בצפייה של סרטון קצר של טעימה מהמופע. המלצה זו היא חשובה ביותר ומומלץ לעשות אותה גם אם יש המלצה על האמן, ראיתם אותו בתפקידי משחק או בטלוויזיה (אבל לא בסטנדאפ), הוא הצחיק אתכם בשיחה וכדומה...חשוב להתרשם מהסטנדאפ באופן ישיר.

  • גבשו טווח תקציב - הגדירו לעצמכם מה התקציב המקסימלי שאתם יכולים להשקיע במופע סטנדאפ. יש להיזהר להתפתות לקחת הצעה זולה מאד, אך של מופע לא איכותי או מתאים (למשל של סטנדאפיסט פחות טוב או פחות מנוסה). מצד שני, לא תמיד מחיר גבוה הוא ערובה למופע מוצלח ולעתים גם בקרב אמנים מוכרים וברמה גבוהה ניתן למצוא פערי מחירים גדולים. למאמר בנושא מחיר מופע סטנדאפ.

  • ניסיון באירועים קודמים - אפשר לבקש מהאמן המלצות, אך בעיניי זה פחות אפקטיבי כי לא תמיד יודעים מי זהות הממליץ (אולי חבר של האמן :) ) והמלצות לא מעידות על מה אחוזי ההצלחה של האמן וכמה הופעות אחרות פחות מוצלחות היו. אני ממליץ לבדוק דווקא מול האמן האם היו לו אירועים לקהל דומה ומתי (לעתים רבות תגלו שאתם מכירים אנשים מהארגונים הללו מולם ניתן לבדוק ישירות), ולבדוק מול האמן כיצד ההופעות עברו? בנוסף, צפייה בגלריית תמונות יכולה לתת מידע על סוגי האירועים והקהלים בהם התנסה האמן.

כל הזכויות שמורות לאורי ברויר ואין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור.


אורי ברויר

בלוג

bottom of page