top of page

סטנדאפיסט לפורים – חג של סטנד אפ

בארגונים רבים מקובל להזמין בחג הפורים סטנדאפיסט אורח, על מנת לבדר ולהצחיק את צוות העובדים. למה דווקא בחג פורים?

חג פורים יותר מכל חג אחר, קשור בשמחה, עליצות, צחוק והשתטות, כפי שנאמר " חייב אדם להשתכר בפורים עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי".

"ההשתכרות" קיבלה פרשנות מרחיבה (שאינה נוגעת רק למשקה שיכר), אלא גם לצחוק, השתטות, יצירתיות, ניתוק משמח מהשגרה ועוד.

חג פורים מאופיין בכל אלו ובמנהגים "משמחים ומבדחים" (תחפושות, משחקי פורים, הופעות היתוליות ועוד). ומה טוב יותר בשביל לצחוק ולשמוח מאשר מופע סטנדאפ קורע לפורים?

מופעי הסטנדאפ בפורים הופכים להיות חגיגיים, שמחים וצבעוניים יותר ובעלי משמעות רחבה יותר.

הזמנת סטנדאפיסט איכותי ומצחיק לארגון בפורים מחזקת בקרב העובדים את האווירה הטובה של החג, תחושת הגיבוש והשמחה הארגונית ונותנת נקודות זכות להנהלה כמי שמסייעת בכל אלו וביישום מהנה של רוח החג.

בנוסף, הסטנדאפיסט יכול גם לקבל מידע מוקדם על הארגון ולכתוב ברוח החג מספר קטעי סטנדאפ ייחודיים ומפתיעים המציגים את הארגון בצורה מצחיקה, מהנה ושונה.

בשל כל אלו הזמנת סטנדאפיסט לארגון בפורים היא מאד שכיחה. בתור סטנדאפיסט זוהי התקופה העמוסה ביותר בשנה. יש אמנים הקוראים לחג זה "חג הסטנדאפיסטים".

לכן, חשוב למנהלי משאבי האנוש בארגון להבטיח כבר מראש מופע סטנדאפ איכותי לארגון שלהם ולא להתפשר ברגע האחרון כי האמנים הטובים/מבוקשים יותר כבר תפוסים.

את מופע הסטנדאפ ניתן לשלב כחלק מאווירת החג ביום עבודה רגיל או במסגרת פעילות ערב כגון מסיבת פורים של הארגון, נשף חברה, ארוחת ערב חגיגית ועוד.

סטנדאפיסט לפורים

אורי ברויר

בלוג

bottom of page