top of page

מופע סטנד אפ לערב גיבוש?

מארגני אירועים רבים מחפשים אטרקציה כיפית אשר תגבש את המשתתפים.

פעמים רבות הם מתלבטים "האם סטנדאפ זו אטרקציה מגבשת מספיק?".

זה נכון שבמופע סטנדאפ הקהל לרוב הוא בחלק המקשיב (והצוחק) בניגוד לפעילויות אחרות בהן האינטראקציה בין המשתתפים רבה יותר. עם זאת, לטעמי מופע סטנדאפ מהווה חוויית גיבוש מעולה ותורמת ביותר ממספר סיבות חשובות.

סטנד אפ לאירוע גיבוש

אין דבר מגבש יותר מצחוק משותף! תנסו לחשוב על סיטואציה בה היה מתח? על דייט ראשון? על יום ראשון בעבודה? צחוק הוא הכלי מספר אחד לשבירת מתח ולמתן תחושה טובה. צחוק מחבר בין אנשים, גורם להם להרגיש בסביבה נוחה ובטוחה ונותן תחושה של שותפות, הזדהות וחלק מקבוצה.

מופע סטנדאפ טוב מייצר חוויה משותפת כיפית עבור הקהל (עליה ידברו עוד הרבה אחרי המופע) ושובר את המחיצות הארגוניות (בסופו של דבר- כולנו מזדהים, צוחקים ונהנים מאותם דברים).

בנוסף, מופע סטנדאפ טוב גם משתף את הקהל ומשלב אותו כחלק בלתי נפרד מהחוויה וההוויה של המופע! אנו לומדים להכיר את האנשים בארגון בצורה חדשה, שונה וכיפית!

סטנדאפיסט יכול גם לשלב מידע שקיבל על החברה או הארגון (לפני או תוך כדי המופע) ולהציג אותו בדרך מצחיקה, מיוחדת ומפתיעה. היכולת לצחוק ולשלב הומור על מקום העבודה, נמצאה במחקרים רבים כאחת הסיבות המרכזיות להישארות עובדים במקום העבודה שלהם.

לסיכום, מופע סטנדאפ הוא חוויה מהנה ומיוחדת שתורמת לגיבוש העובדים, הומור במקום העבודה ויצירת תחושת שותפות והזדהות.

כל הזכויות שמורות – אין לעשות שימוש במאמר זה או חלקו ללא אישור מפורש מהכותב.

אורי ברויר

בלוג

bottom of page