top of page

"סטנדאפיסט לכל אירוע" - יש דבר כזה?


סטנדאפיסט לאירוע

מופע סטנדאפ הנו אחת האטרקציות הנבחרות לאירועים שונים ומגוונים. בתור סטנדאפיסט אני מוזמן להופיע באירועים בעלי אופי שונה מאד. אני יכול למצוא את עצמי יום אחד עושה סטנדאפ בערב גיבוש לחברת הייטק, יום לאחר מכן מופיע לחיילים בבסיס, יום אחרי זה מופיע לתלמידי תיכון בבוקר ובאותו היום בשעת לילה מאוחרת מופיע בפאב או במועדון. מגוון הקהלים והאפשרויות בפני סטנדאפיסטים כמוני הינן רבות מאד.


עם זאת, גם עבורי ישנם אירועים קצת פחות מתאימים לאופי הסטנדאפ שלי.

המופע שלי הוא מופע סטנדאפ איכותי, שנון, מיוחד ובוגר. המופע מיועד לקהל מגילאי תיכון ומעלה (16+). כמובן שגם בטווח הזה התכנים בהופעה ישתנו ויתאימו לאופי הקהל (קהל מבוגר, ערב חברה, סטודנטים, חיילים, תיכון וכדומה).


כסטנדאפיסט אני כותב חומרים חדשים ללא הרף ומנסה כל הזמן לדבר על הנושאים העדכניים והרלוונטיים ביותר, דבר זה מבטיח שההופעה תמיד תהיה מצחיקה ואקטואלית ושהחומרים בה לא יתיישנו.


בנוסף, סטנדאפיסט טוב מחזיק מאגר חומרים רב ברשותו, דבר אשר מאפשר לו בחירה והתאמה של החומרים הרלוונטיים ביותר לקהל הספציפי וגמישות אפילו תוך כדי ההופעה (למשל אם הוא מגלה שהקהל פחות מתחבר לנושאים מסוימים).

סטנדאפיסט צריך לדעת גם להפעיל ולדבר עם הקהל, על מנת לשתף אותם ולערב אותם בצורה פעילה עוד יותר בהופעה. אין תחליף לחומרים המוכנים מהבית, אך היכולת לאלתר ולשלוף בדיחות הקשורות לקהל הספציפי הנה חשובה ביותר בסטנדאפ.

אחד היתרונות שלי היא היכולת גם לכתוב "סטנדאפ בהתאמה אישית". כלומר, לקבל מידע רלוונטי על הארגון או על האירוע ולכתוב מספר קטעים חדשים וייחודיים על פי המידע הזה. דבר אשר יכול להוות הפתעה מיוחדת ומצחיקה מאד לנוכחים באירוע.

כמובן שכדי שהמופע יהיה מוצלח ככל האפשר ישנה חשיבות רבה גם לתנאים באירוע. ניתן לקרוא כאן מאמר שלם בנושא התנאים הנדרשים למופע של סטנדאפיסט.

ניתן לקרוא כאן עוד טיפים נוספים ורבים בנושא "בחירת סטנדאפיסט מתאים לאירוע".

כל הזכויות שמורות לאורי ברויר, אין לעשות שימוש כזה או אחר בפוסט זה או בחלקיו ללא אישור מפורש.

אורי ברויר

בלוג

bottom of page