top of page

סטנד אפ לאירועים – מתי מומלץ להזמין סטנדאפיסט?


סטנדאפ זו חוויה מהנה, כיפית שמוסיפה שמחה לאירועים. ניתן להזמין סטנד אפ לאירועים שונים ומגוונים. חשוב מאד להקפיד שניתן ליישם את התנאים הנדרשים לאירוע מוצלח. סוגי אירועים נפוצים למופעי סטנדאפ:


סטנדאפ לאירוע חברה או ערב גיבוש – מופע מהנה לעובדים כחלק מפעילויות הרווחה, המופע יכול להתקיים במסגרת ערבי גיבוש או באירועים מיוחדים אחרים : פתיחת/סוף שנה, טקסים (מצטיינים, פרישה וכדומה), חגים ומועדים (פורים, חנוכה וכדומה) ועוד. במסגרת המופע ניתן להוסיף קטעים ייחודיים שנכתבו על החברה וההווי בה.


סטנדאפ במסגרת מוסדות - מופעי סטנדאפ יכולים להתקיים גם במסגרת בתי הספר, מכללות ואוניברסיטאות, יחידות צבאיות, מופעים עירוניים לתושבים וכדומה. לרב מקובל להזמין באירועים אלו סטנדאפ לאירועים חגייגים או לטקסים.


סטנדאפ לאירוע פרטי – סטנדאפ במסגרת חגיגה פרטית המיועד לקהל החברים והמשפחה. הסטנדאפ יכול להיות אטרקציה מהנה בחגיגות של ימי הולדת, אירועים משמעותיים (בר מצווה, חתונה, גיוס או שחרור מהצבא, סיום תואר בלימודים, מסיבת רווקות/רווקים ועוד) ובמפגשים חברתיים להם רוצים להוסיף צחוק והנאה (חוגי בית, מפגשי חברים, קהילות כמו הורים בגן ועוד).


סטנדאפ לאירועי התרמה או ערבי הוקרה – סטנדאפ במסגרת אירועי התרמה לגיוס כספים (למשל עבור עמותות או חולים הזקוקים לטיפול רפואי יקר) או ערבי הוקרה (למשל לכוחות הבטחון, ארגוני מתנדבים וכדומה).


סטנדאפ לקהילות – סטנדאפ לקהילות מאורגנות: טיולים, קהילות עם תחביבים או מאפיינים משותפים קבוצות מאורגנות ואפילו קהילות וירטואליות (למשל קבוצת "אבא פגום" בפייסבוק).


סטנדאפ לפאבים ומועדונים - סטנדאפ במועדון, פאב או מקום הופעות, הסטנדאפ יכול להיות במסגרת מופע מלא של האמן או חלק ממרתון של מספר אמנים. המופע יכול להיות כחלק מליין קבוע (למשל אחת לשבוע), אך לא בהכרח.


כל הזכויות שמורות לאורי ברויר ואין לעשות שימוש ללא אישור מפורש.

אורי ברויר

בלוג

bottom of page